Rahsia Smartphone



Anda Mahu...Membeli smartphone baru..namun risaukan tertipu dengan smartphone KLON yang Bukan Original?Jangan risau...RahsiaSmartphone.blogspot.Com Ada Jawapannya..



Salam , Pembaca yang budiman.

Terima kasih kerana sudi singgah di laman web yang tidak seberapa ini.  Pada Abad ke 21 ini perkembangan bidang teknologi maklumat termasuklah penggunaan aplikasi yang pantas bagi teknologi telefon pintar telah mempengaruhi masyarakat di seluruh dunia termasuklah Malaysia. 

Buat pertama kalinya Laporan Khas ini saya bentangkan dalam satu taklimat perkongsian ilmu di sebuah agensi kesihatan di Jalan Tun Razak. Kemudiannya saya merasakan Laporan Khas ini sangat berguna jika saya dapat kongsi dengan anda yang melawat laman web ini.



Kajian yang dijalankan oleh Pasaran Aplikasi Telefon Bimbit Dunia menyatakan bahawa pasaran bagi aplikasi telefon bimbit akan mencecah sehingga USD250 juta pada tahun 2015.

 Seperti yang di nyatakan di atas, Malaysia pada hari ini juga dilihat tidak terkecuali daripada terkena tempias perkembangan teknologi telefon pintar di seluruh dunia. Jenis telefon pintar mudah diperolehi di pasaran antaranya seperti iPhone, Samsung Galaxy, Blackbery, Nokia, HTC, Oppo dan Sony Experia. 

Adalah di jangkakan permintaan terhadap telefon pintar dan tablet akan terus meningkat di masa hadapan memandangkan harganya yang semakin berpatutan dan mampu dimiliki oleh masyarakat .

Tetapi amatlah malang jika smartphone yang anda beli dengan harga ratusan ringgit adalah smartphone yang anda tidak jangkakan dan tidak menepati citarasa anda. 

Lebih malang lagi jika smartphone yang anda beli adalah klon atau bukan original sedangkan anda menabung wang berbulan-bulan untuk memiliki smartphone. 

Malahan ada juga yang terpaksa mengikat perut dan menahan nafsu membeli untuk memiliki smartphone idaman. 

Apa perasaan anda sekiranya anda ditipu oleh peniaga smartphone... pasti perit bukan.. oleh itu saya telah sediakan satu laporan khas untuk mengelakkan anda ditipu oleh penjual. Semestinya ianya amat berbaloi bagi mengelakkan anda daripada ditipu ratusan ringgit. 

Di dalam laporan ini juga saya sertkan tip "Bagaimana Muat Turun Mobile Apps Berbayar Secara Percuma"
Percayalah harga mobile apps yang berbayar saja melebihi daripada harga laporan ini. 

Sememangnya laporan ini berbaloi untuk anda.  

Wassalam. 

Nota: Laporan ini hanya untuk peminat smartphone dan bakal pembeli smartphone jika anda bukan pembeli smartphone yang berpotensi jangan beli laporan ini.  


Sekarang!!! berhenti berfikir samada anda ingin memperolehi laporan ini atau tidak, kerana anda mungkin berfikir terdapat banyak panduan-panduan percuma yang anda boleh dapat di internet. Tetapi berbaloi ke dengan masa anda untuk harga sebanyak RM 17.00  dengan masa anda yang anda boleh gunakan untuk membuat kerja lain. Outsourching adalah perkara yang paling bijak dilakukan sekiranya kita tidak pakar dalam sesuatu bidang. Harga Panduan hebat ini yang berharga RM 17.00 sahaja. Tidakkah kami menyenangkan kerja anda? Pilihan adalah di tangan anda... 

ANDA MASIH TIDAK BERPUAS HATI ... SAYA AKAN MEMULANGKAN WANG ANDA SEKIRANYA PANDUAN INI TIDAK MENEPATI CITARASA ANDA TANPA SEBARANG SOAL. 



“Kandungan Laporan Khas - Rahsia Smartphone"

Inilah kesemua kandungan Laporan Khas Rahsia Smartphone yang bakal anda perolehi. Laporan Khas ini  dilengkapi didatangkan dalam Format PDF dan juga PPT.

LAPORAN KHAS  : RAHSIA

 SMARTPHONE

Laporan Khas Rahsia Smartphone. 



Laporan Khas : Rahsia Ecover

Laporan Khas Rahsia Smartphone mengandungi panduan dan rahsia tersembunyi sesebuah smartphone yang diolah dengan ringkas, padat  dan mudah difahami. 

Dilengkapi pakej lengkap  dengan:
 Format PDF
 Format Powerpoint





ISI KANDUNGAN - RAHSIA SMARTPHONE

Ini yang anda akan dapat





    “Siapa Yang Perlu Memiki Pakej Ini?.”



    Peminat Smartphone tegar , yang tidur sebantal dengan smartphone.
    Pembeli Smarphone yang tidak ingin ditipu penjual.
    Pembeli yang ingin dapatkan harga smartphone yang sebenar.
    Penjual telefon yang ingin belajar cara menipu pembeli. 






      “Kelebihan Memiliki Laporan Khas Smartphone.”




      Panduan dan tutorial secara hand-on ditunjukkan kepada anda.
      Penerangan yang ringkas serta mudah untuk difahami.
      Disertakan image bergambar kemudahan pebelajaran.
      Disertakan praktikal untuk memuat turun mobile apps berbayar.

      "Laporan Khas Terhebat Pada Harga Terendah."

      Inilah kesemua yang anda akan perolehi apabila membeli pakej Rahsia eCover . Anda tidak akan rugi kerana laporan ini sudah lengkap untuk anda memahami rahsia smartphone. Laporan Khas ini pertama kali saya dalam satu taklimat di sebuah agensi kesihatan di Jalan Tun Razak. Kemudiannya saya bercadang untuk berkongsi dengan mereka-mereka yang mememerlukan Laporan Khas ini. Pada mulanya saya bercadang untuk meletakkan sahaja harga pakej ini pada harga RM 27. Tetapi disebabkan saya juga pernah berada di pihak anda iaitu seorang newbie yang pernah terkia-kia untuk mendapatkan maklumat Bagaimana Ingin Membeli Sebuah Smartphone Bagi Mengelak Ditipu , saya mengubah fikiran saya. :).


      Berapa Harga Laporan Khas Ini?


      RM 27 saya rasa membebankan anda.. Oleh itu disebabkan ianya khas

      untuk anda, saya Tetapkan Harga Sebenar Cuma..RM17.00 anda akan dapat kesemua ini.. Tetapi..untuk tempoh masa yang terhad saya tawarkan dengan hargayang semua mampu milik iaitu hanya..RM 17.00  Sahaja







      Dengan Hanya 
      RM17.00, Anda Akan Mendapat Semua Di Atas!
      p.s Saya akan naikkan Harga Pada Bila-bila masa sahaja
      Dapatkan Hari Ini Juga.
      Beli sekarang walaupun pada jam 3.00 pagi!
      [ Pembelian anda melalui proses yang selamat ]
      [Link download akan dihantar ke emel anda]



      Ikhlas daripada,


      Risi Yusoff
















      P.S: Usah pening-pening lagi untuk mencari maklumat mengenai smartphone dan mengelakkan diri anda daripada ditipu penjual , dapatkan Laporan Khas ini sekarang dengan pelaburan serendah RM17.00 sahaja.Klik sini sekarang.





      Link download akan dihantar melalui email dalam tempoh 1-2 hari kepada anda selepas semakan bayaran dibuat. SILA SEMAK INBOX DAN JUGA SPAM BOX AKAUN EMAIL ANDA.. Fail muat turun akan berada dalam format "ZIP" fail. Untuk extract zip fail anda memerlukan perisian Winzip yang boleh didapati di sini secara percuma.
      Hakcipta Terpelihara 2015, RahsiaSmartphone.blogspot.com website